onsdag 11 november 2009

Mina parfymer


Här är mina 3 favvo-parfymer. Dior, som är en doft som inte är så typisk mig egentligen, väldigt frisk och luftig liksom. Men som jag använder 8 dagar av 10, för den är så god! Anna Sui, också frisk, fast lite sötare, typisk sommarparfym. Eller nä, den funkar på hösten och vintern också! Och Guccin då. Ja, den är mer damig liksom, men inte så tung, luktar lite hallon och viol, tycker jag. Jätteunderbar den med. Nu när jag tänker på det har jag fått alla tre av min kille, när han har varit på jobbresor och haft dåligt samvete för att jag sliter här hemma med killarna, hehe. Han har ju köpt en del inte så fantastiska parfymer också, typ Naomi Campbells Cat Delux. Men oftast är han rätt bra på presenter faktiskt. Förutom en kräm mot hängbröst från Clarins... Återkommer till detta såsmåningom...

1 kommentar:

  1. ...kräm för ATT INTE FÅ HÄNGBRÖST i en obestämd framtid. Sa tanten vid disken. Lovade faktiskt.

    SvaraRadera