torsdag 19 november 2009

Mhmmm.

Ja, eftersom jag fått sura kommentarer om min fina blogg från två av mina närmsta vänner (ja, ni vet vilka ni är!), så får jag väl ta mig i kragen och skriva några rader då...
En sak jag är ruggit glad över just nu är min och Monkans minisemester till London nästa helg! Vi ska shoppa och sova. Monkan behöver en paus från hektiskt jobb och massa strul, och jag behöver en liten paus från... ja, från att vara mamma. Vår plan är inte att göra Londons nattliv osäkert, det jag ser fram emot mest är att kolla och peta på allt smink och märken som inte finns här, och att köpa en och annan julklapp till killarna också. En av anledningarna jag åker dit är (faktiskt) UDPP, som jag ska köpa ett litet lager av. Och kolla roliga märken, typ NARS, Soap and Glory, Urban Decay såklart, Bobbi Brown och många många fler. Och så ser jag såklart fram emot att SOVA en hel natt i sträck utan att vakna av F eller att J har kommer in till oss och pinkar i sängen. Jag och Monk ska dela på en kingsize-säng, på ett 5-stjärningt hotell! Men den främsta anledningen är givetvis att få hänga med Monkan, och få ordentlig vuxentid!

Nu började precis "Mammas pojkar" på fyran. Kan inte låta bli att kolla, och undra varför de skickar dit tre så jävla oattraktiva tönt-killar?!



Så nu ska ja gå och tvätta håret. God natt.

2 kommentarer:

  1. Eller hur... mammas pojkar alltså... Ingen av killarna är det minsta intressant. Jag slutade titta när läskiga Izza åkte ut...

    Du, tack för idag. A pleasure, as always.
    Puss.

    SvaraRadera
  2. Förresten har jag varit inne och läst på ketchupbloggen nu och jag skrattade så mascaran rann. Jag tror att jag frustade så jag snöt mej litegrann när jag försökte få matte att förstå vad det var jag skrattade åt. Han skrattade också, men mest åt mej...

    SvaraRadera